Модуль 10 - 11
Тепер, коли
очікування та цілі навчання за обраною темою добре визначені, у цьому модулі я
сфокусувала свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах
навчання задля досягнення цих цілей. Я спланувала, як буду вивчати обрану
тему в своєму класі та створила інструктивні матеріали, які
допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні
навчальних проектів. Я поділилася з колегами створеними планами вивчення
теми.
Модуль
9
Я отримала пропозиції та коментарі від колег,
які допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання учнів.
Модуль
8
Я дізналася, як можна використовувати
засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття,
навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж
проекту.
Модуль
7
Я поділилася ідеями про те, як можна використати
Інтернет у навчанні учнів. Презентувала приклад учнівської презентації,
публікації.
Модуль
5,6
Протягом цього модуля я знайшла і зберегла
Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми,
дізналася , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для
пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень.
Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для
проведення досліджень та навчилася правильно використовувати ці ресурси,
дотримуючись закону про авторські права.
Модуль
3,4
У цьому модулі я розпочала процес планування
обраної теми з того, що визначила, які саме державні стандарти відповідають цій
темі. Виходячи з цих вимог, я встановила навчальні цілі та важливі питання
обраної теми.
Модуль
1,2
Я з'ясувала для себе цілі та
завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього",
ознайомилася з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх
програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
Систематизувала свої знання про
метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології.
Комментариев нет:
Отправить комментарий